Grymt

Mitt lov har varit så grymt. Lärt känna nya människor som fått mig tänka på framtiden, och dessutom vet jag vilka som är mina riktiga vänner och inte. 
Nästan varje dag har jag spenderat min tid med Elin, och vi har alltid fått varandra på bra humör, även om vi bitchar mot varandra lite då och då ;) Fick även spendera mitt nyår med världens bästa personen (nästan alla), och gav min nyårskyss till en kille jag inte ångrat att jag gav den till.
Även om året inte började så bra i början, så kommer de slå sönder 2013, tänk studenten, studentkryssningen, balen, alla sjuka fester OCH att jag kommer ut i arbetslivet! Hur grymt ?!






















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!