Piggast

Har börjat vakna i tid, vaknar alltid efter 7-8h sömn. 
Somna runt 12 igår, vaknade 8 idag hur pigg som helst.. Har dessutom sovmorgon till halv1. Så vet inte vad jag ska hitta på nu. 
Ska iaf vänta på att Elin hör av sig så vi kan antingen göra mat eller äta någonstans. 
Igår färgade jag håret, eller jag slinga det. När jag skulle tvätta ur det såg de typ vitt ut, sen efter att jag snabb torkade med handduken syntes det typ inte. Förstår inte varför, men tror mitt hår ogillar att bli färgat. 
Sedan åkte jag till Philip i garaget och va sällskap till han. 
Senare på kvällen åkte vi och träffa Elin en sväng. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!