Seg start på veckan

Nu va det länge sen jag skrev något. Har haft fullt upp senaste tiden, men ska försöka bättra mig! 
Denna vecka har varit ganska seg, inte gjort så mycket känns det som. I måndags var jag hos Jonny med Elin och Philip. Jag och Elin bada bubbelpool och medans gjorde Jonny grillat och potatisgratäng, kanske hur gott som helst! 
I tisdags (igår) var jag till Valbo med Jonas och köpte en jacka till honom. Sedan tillbringa jag resten av dagen med Philip. Vi va till Kent-Ove och hjälpte honom att flytta grejer, eller ja.. Dom gjorde det medans jag satt och titta. 
Sedan idag har jag gått i skolan till 4, och sedan umgåtts med Jonas, Elin och även min syster en sväng. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!