26 januari

Haft en grym helg!
I fredags gjorde jag Elin och Linnea tacos. Sedan åkte vi till Högbo träffade killarna och åkte pulka. Det är verkligen hur kul som helst! Senare var jag sällskap till Philip , då han skulle skjutsa hem några kompisar senare på kvällen. Fick totalt 5h sömn den natten, då vi på morgonen åkte till Borlänge för att bada. Efter vi hade vart i Borlänge åkte vi in till Gävle och kollade på bio. The Wolf of Wall street tror jag den hette. Lite seg i början, men den var rolig! Så tycker att dom som har tålamod att sitta still i 3h ska se den :)
Idag har jag bara slappat hos Elin. Hennes syster fyllde också år, så blev lite tårta och godsaker. 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!