Tiden springer förbi

Ojoj, hade nästan glömt att jag hade en blogg.. 
Nä men denna vecka har varit väldigt stressig! Hade ett prov idag och lämna in lite saker igår, så känns lite bättre. Har bara 3 inlämningar kvar nu! Och till dom som säger att sista året är slappt, kan ta sig i röven, för de är då de stressigaste året hittills..! Men jag ska iaf klara de :) snart studenten ju!!
Idag
Följde jag med min syster Lina och gjorde naglar, blev riktigt bra. Vill också..  Men det får vänta eftersom jag imorgon ska göra min första tatuering! Supertaggad! Har inte hunnit bli så nervös än, då jag inte hunnit tänkt på det så mycket. De kommer väl imorgon när jag är påväg dit :)


Haha mina naglar jag gjorde i veckan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!